23-09-2023 stalling en chalet

23 september 2023 - Vaassen, Nederland

Vanmorgen vroeg op 07:00u en het was brrrrrr 8gr maar, Sprokkel vond het maar vreemd midden in nacht op en gelijk al eten en naar buiten, raar gedoe.

Inge binnen alles borgen terwijl ik de pidepo ga legen en schoonmaken, nog een bakkie kofgie, snoertje opruimen en Toertje kan achter de auto, even manoeuvreren met de mover, gemak dient de mens, en om 08:45 rijden we weg van camping de la Surê, helaas.

Ellen en André blijven nog een nachtje en gaan morgen ook weer naar huis na een hele gezellige ruime week op een leuke camping.

In België nog even goedkoper tanken, wat te niet gedaan wordt door 2 koffie (6,95), de totale reis is 400km naar de stalling maar met wind mee is het een voorspoedige reis geworden, voor 15:00 al bij de stalling, even wachten op meneer Andries en Toertje gaat weer voor paar maanden uitrusten.

Onderweg een paar heftige regenbuien gehad en is het wennen aan de temperatuur, voor mij tenminste.

Zo dit is het laatste verhaal van deze vakantie, tot de volgende reis.