01-09 laatste verslag🥲

1 september 2023 - Heidenheim an der Brenz, Duitsland

Vannacht slecht geslapen, rond 2u wakker en kon niet meer in slaap komen, uiteindelijk wel gelukt maar dat was na 3en, uiteraard weer vroeg wakker, even douchen om wakker te worden en ontbijten.

Gisteravond het meeste al in gepakt en alles weer op Wespie gehangen, de rekeningen betaald en op weg naar Heidenheim.

Op de route nog de Hanchenjoch en Gaischenpas meegenomen even nog wat haarspeld bochten om het af te leren, vlak over de grens bakkie koffie en weer door.

Naar mate de reis vordert worden de wegen saaier, vergeleken met de wegen van de afgelopen dagen, wel weer een eekhoorn voor de motor langs, 2 reeën gezien en heel veel ooievaars

Het zijn alleen B-wegen met veel vrachtwagens en landbouwmachines met een file er achteraan, op de motor kan tenminste nog inhalen maar niet overal.

Rond 1/2 4 bij het hotel aangekomen,  inchecken en even even een rustmomentje op de kamer, wandelschoenen aan en de beentjes strekken en een eetgelegenheid zoeken.

Het stikte van de shisalounges, döner tentjes en veel niet Duitsers, even google geraadpleegd voor een restaurant en een Vietnamees gevonden met een hoge score, dat klopte eten was heerlijk en eindelijk weer eens normaal eten.

Wandeling terug tegen de heuvel op met een vol buikje veel niet mee, zo nog even Netfilx, slapie doen en morgen in 1 ruk naar Vaassen, wel koffiestops natuurlijk.

Als ik terug kijk op de eerste vakantie alleen is mij dat toch wel meegevallen, alleen lunchen en 's avonds alleen is wat minder, maar ik ben blij dat ik morgen weer bij Inge ben🥰🥰

1. Ellen:
    1 september 2023
    Jammer dat het bijna om is. Zullen je verhalen missen. Ik had precies om dezelfde tijd moeite om te slapen, zo vervelend. Nou rijstepikker slaap lekker en veilig laatste stuk. Ook wel fijn! Echt stoer van je geweest. 😘😘
  2. Inge:
    1 september 2023
    Ik vind het erg stoer zo in je eentje,maar ben blij als je weer veilig thuis bent.
    Tot morgen en een veilige rit terug.😘👋🥰🤞
  3. Astrid:
    1 september 2023
    Home sweet home, een veilige reis terug.
    Voor straks slaap lekker 😘