Maandag 08-05-2033

8 mei 2023 - Bardolino, Italië

Gisteravond moest de kachel aan, we zaten binnen, de regen kletterde op toertje en het eas een graad of 8 🥶🥶, spelletjes en Netfix, glaasje 🍷🍷, vanochtend de camping betaald, niet echt goedkoop Zwitserland, voor 3 nachten €150,00🤔💸💸 en op weg naar Italië, door Zwitserland een prachtige route, wat een natuurschoon.

De route in Italië was saai en druk en nu staan op caming La Rocca direct aan het Gardameer tussen de plaatsen Bardelino en Garda, die laatste is 1km lopen langs hett meer, Bardelino 2,5km.

Morgen op ontdekkingstocht, de camping is groot en bijna vol en dat in mei.

Er staan hier campers ter grote van een middelmaat touringcar, allemaal Duitsers.

1. Ellen:
    9 mei 2023
    Mooie omgeving waar jullie staan😍Deze camping is ook duur!Dacht dat er minder water in het Gardameer zou zitten. Liefs
  2. Ron Meijnen:
    9 mei 2023
    Ja we staan nu op een mooi plekje met Bardeline en Garda op loopadstand, voor een week is de camping €304,00 goedkoper dan Zwitserland, relatief gezien, kamperen is niet meer het koopje van vroeger🤔.
    en ja dat van dat water was ons ook al opgevallen, verschil tussen media en werkelijkheid
    🥰🥰