Noordkaap KawaSuki 15-07-2022

15 juli 2022 - Mo i Rana, Noorwegen

Nagekomen mededeling;

Vandaag hebben wij besloten om onze reis in te korten, we gaan 1 week eerder naar huis, de weersverwachtingen zijn met zoveel regen de komende dagen zonder betere vooruitzichten, gelukkig kon de boeking aangepast worden, helaas maar zo doorgaan heeft geen zin.

Hej hej volgers,

Vandaag is in één woord samen te vatten REGEN, vanaf het moment van opstappen van ons laatste hytte tot het moment van ons huidige slaapplek alleen maar regen, regen en nog meer regen.

IMG_20220715_082007Regen

Ook weer de Poolcirkel gepaseerd, was ook pool temperatuur 6 graden en harde wind voelde aan als -10, het was wel even droog, maar niet voor lang.

In het commerciële centrum lekker gegeten, Rendier vlees met gepofte aardappel en onbeperkt koffie, eerst een half uur zitten bibberen van de kou en grote plassen op vloer van eater uit onze kleding.

IMG_20220715_142623IMG_20220715_142634

IMG_20220715_142650

Voor ons doen een luxe kamer met vloerverwarming, tv, eigen douche en toilet

IMG_20220715_192015

Tot morgen

1. Ellen:
    15 juli 2022
    Brrrrr krijg het al koud wanneer ik naar de foto’s kijk. Geniet van jullie warme huisje😘
  2. Verona:
    15 juli 2022
    Wat ontzettend jammer dat het weer de spelbreker is en jullie noodgedwongen de reis moeten inkorten. Op deze manier is het geen genieten maar afzien. Hopelijk zijn de weergoden jullie nog een beetje goed gezind voor de laatste dagen. Goeie reis en doe voorzichtig.
  3. H.voorn:
    15 juli 2022
    Tegen regen valt er niet veel te beginnen mannen. Maar het hoofd doel hebben jullie gehaald en dat is om trots op te zijn. Veilige reis naar huis en geniet nog van deze bijzondere motor reis.
  4. Inge:
    15 juli 2022
    Jammer maar het is zo als het is.
    Blijf positief en na regen komt zonneschijn 🌞 .
    Ik hoop dat jullie toch nog mooie dingen zullen zien onderweg naar de boot.
    Geniet nog even en blijf positief,mannen.💋👋🙏👍🥰
  5. Heleen:
    16 juli 2022
    Wat ontzettend jammer voor jullie!!
    Een goede terugreis!!
  6. Marjoleine:
    16 juli 2022
    Heel erg stom zeg de nattigheid!!
    Jammer dat jullie de reis eerder moeten beëindigen.
    Voor ons niet voor te stellen die nattigheid bij jullie.
    Goeie reis terug xx
  7. Astrid:
    16 juli 2022
    Heel erg jammer, maar in de kou en regen rijden is ook niks.
    Hele goede reis terug, en hoop op beter weer voor jullie terug reis.
    🙋‍♀️