woensdag 10-05-2023

10 mei 2023 - Bardolino, Italië

Gisteren was het lekker weer voor een wandeling langs het meer naar Garda zoals zoveel Italiaanse stadjes een mooi oud centrum met kleine straatjes met mooie huizen en winkeltjes, uiteraard ook de kerk bezocht.

Op het plein heerlijk gegeten Inge pasta Carbonara en ik had pasta met de ballen van mama en uiteraard een glaasje Bardelino erbij🍷🍷

Weer terug op de camping uitrusten van fe wandeling en de lunch, Sprokkie pootjes laten strekken, beetje lezen en toen...........begon het te regenen en werd het koud, dus binnen zitten en als diner sla met Scevapci gemaakt.

Bedtijd en nog steeds regen😡😡

,s Ochtends wakker en ja hoor regen, dan maar even blijven lezen, Inge regenjas en Sprokkie haar ochtendwandeling laten doen, en nog steeds regen.

In de buurt was een groot overdekt winkelcentrum dan daar maar heen, Inge leuke broek en shirt gekocht, lunch met zpizza en pasta di funghi met 🍷🍷, gelijk boodschappen gedaan en weer naar de camping........in de regen, het is nu 22:30 en het regent nog steeds

Morgen gaan we inpakken en richting Luxemburg met een tussenstop in Zwitserland ongeveer halverwege.

Ik ben de regen SCHIJT ZAT NU.