14-09-2023 Naar La Sure

15 september 2023 - Reisdorf, Luxemburg

Toertje staat en eindelijk koffie,  we konden pas om 1u Toertje ophalen en gelijk vanuit de stalling naar Reisdorf Luxemburg.

Sochtends eerst de auto volgepropt, wat een een hoop moet toch weer meenemen voor 10 dagen kamperen, maar alles er weer in gekregenen veel blijft weer in Toertje als ze weer de stalling in gaat.

Was op sommige delen van de route behoorlijk druk, maar even over 6 reden we de camping op, we staan niet alleen op de camping, eat een drukte nog zo half september.

De mover z,n werk laten doen en na wat gemanouvreer staat Toertje op haar plekhe aan de rivier, de plek voor André en Ellen is nog bezet, maar de caravan was al zonder tent dus plek 123 komt ook weer vrij.

Luifel, tent tapijt, tafel, stoelen en keukenkastje opgesteld en ETEN, ik werd al chagrijnig van de honger maar na Inge haar kookkunsten en een lekker bakkie koffie kon ik er weer tegenaan.

Het werd snel donker en vochtig dus naar binnen en daar de boel opgeruimd, tenminste dat heeft Inge gedaan ik heb alleen aanwijzingen gegeven😁😁😁,

Nog even eerste verhaaltje, dit dus, en zometeen wassen en tukkie doen,

Tot morgen,

Inge en Ron.

PS- WifI op de camping is &^%#÷=

1. Astrid:
    15 september 2023
    Hai, heb ook een wachtwoord nodig 🙃