19-09-2023 Vianden en uit eten

19 september 2023 - Reisdorf, Luxemburg

Wat een noodweer gisteravond met bakken kwam het naar beneden vergezeld door een harde wind, de nieuwe stokken zijn gelijk getest en met vlag en wimpel geslaagd......gelukkig.

Was een verstandig besluit om gisteren naar Trier te rijden ik denk dat we anders de luifel konden afschrijven en konden we nu met een gerust hart gaan slapen.

Vanochtend rustig aan gedaan, beetje opruimen enzo en vanmiddag met z,n 4en naar Vianden gegaan om dat stadje te bekijken, Ellen had hooggespannen verwachting van Vianden, helaas is het stadje wat in verval geraakt en is er teveel verkeer in de hoofdstraat, wel mooie kerkjes bezocht.

Op het terras aan het wilde we koffie met gebak gaan doen, maar toen we de prijzen zagen, €4,40 voor koffie en € 10,00 voor apflelstrüdel met slagroom, dus maar gevlucht en een ander terrasje gevonden met iets vriendelijker prijzen.

Bij terugkomst op de camping vonden Sprokkel staand op tafel, kon ze beter naar buiten kijken en ons omgekleed voor diner in het camping restaurant, heerlijk gegeten DANK JE WEL MAM🥰🥰😍😍😘😘 en nu uitbuiken en vethaaltje tikken,

Tot morgen

1. Inge: