18-09-2023 Onweer en stokken

18 september 2023 - Reisdorf, Luxemburg

Rond 3 uur vannacht wetden we wakker door enorme onweersbui gepaard met heeeeel veel flitsen, sommige bijna recht boven ons en uiteraard flink veel regen.

In de luifel was een behoorlijke waterzak ontstaan Toertje heeft een eat vreemde vorm waardoor de luifel niet strak komt te staan en als gevolg kan er waterzak in komen, leeggekieperd en gelijk realiseerden wij ons dat we vorig jaar al extra stokken morsten komen.

Google is je beste vriend als wat zoekt en in Trier bleek een kampeerwinkel te zitten en hoppa op weg naar Trier op jacht naar stokken én een waterpomp voor E&A.

De winkel al snel gevonden, stokken, pompje, steekwagentje en wc papier voor het chemisch toilet. Op de weg terug gelijk boodschappen mee.

Door de regen en de leemgrond was het tenttapijt enigszins van kleur veranderd, dus even naar de Action plastic zeil gehaald voor onder het tapijt en voor André zekeringen meegenomen, door het kapotte pompje sluiting en geen vervanging bij ons.

Weer terug op de camping tapijt schoongespoeld, plastic eronder, stokken geplaatst en de schade was weer verholpen, pompje geplaatst en in Rietje kon weer watergetapt worden.

Gelukkig dat we stokken hadden geplaatst want net weer onweer, wind en flinke regenbui maar geen waterzak meer🫠, wel genoodzaakt binnen te zitten.

Dit was het dan voor vandaag, we zien wel wat het morgen wordt,

Tot morgen

1. Inge:
    18 september 2023
    Het was me een daggie wel,vooral het noodweer,ben niet blij.😉