Camper 15-09-2022

15 september 2022 - Barban, Kroatië

Zo, wat een dag vandaag, op weg naar Kroatië zagen we een aanduiding van grotten, aangezien het bewolkt was konden we Sprokkel als bewaker achterlaten en wij de grotten bezoeken.

Senioren tickets gekocht en even wachten tot de toer door de grotten konden beginnen, op weg naar de ingang van de grot kregen we een enorme onweersbui overons heen compleet met hagelstenen ( auw) de tocht door de grot moeten doen met soppende schoenen, klotsende oksels en natte onderbroeken, geen droge draad meer aan ons lijf😡.

Gelukkig maakte het bezoek ons natte pak meer dan goed wat ongelofelijk grottenstelsel zulke enorme ruimtes waar dan ook nog de rivier door heen loopt.

Terug bij de camper nog een verrassing het had zo hard gewaaid dat het dakluik wat op de tochtstand stond was opengewaaid en de regen naar binnen was gekomen.......op het bed, dekbedden nat, matras nat en door en continue ventilatie rooster was nog meer regen naar binnen gekomen🥺😨😨.

Onze schoenen worden voorlopig niet meer droog, kleding ook nog nat, matras gelukkig al aardig opgedroogd, beddengoed en dekbedden nog niet.

De rit naar Kroatië ging over heeeeele smalle bergweggetjes, de Kroatische trucker was niet blij🫣, moest half het weiland in om ons te laten passeren

1. Ellen:
    15 september 2022
    Gatver joh wat een water ellende. Hopelijk morgen zon. Dan kan alles drogen. Hopelijk geen schade🤞En die arme Sprokkel in zijn eentje in de camper met dat water.
  2. Inge:
    16 september 2022
    We nemen geen 🐶 mee,hoe schattig ze ook zijn.
    Ze horen hier op de de paarden ranch en niet in de grote stad,
  3. Ron Meijnen:
    16 september 2022
    De meningen daarover vetschillen nogal😁😁