29-08 yesss weer een rit

29 augustus 2023 - Ladis, Oostenrijk

Yessss, Wespie mag weer van stal genoeg uitgerust vandaag weer een ritje.

Rustig aan gedaan, ontbijtje, motorkleding aan, dikkete trui want het was behoorlijk fris vanochtend, 7gr toen ik weg reed.

De rit ging naar Samnaun, een Zwitsers belastingsparadijs, nou ja voor Zwitserse begrippen dan, de benzine was wel goedkoop E98 voor €1,60ltr, dus tank volgegooid, Samnaun even doorgelopen, niets goedkoop koffie met koek 8,90 Zwitserse frank is €9,35, geen koffie en koek dus.

De route vervolgd richting Italië, wat een mooie weg dit, een aantal smalle en donkere tunnels waar je bij één van deze tunnels onder een waterval doorrijd, kon nergens veilig stoppen voor een foto en de accu van de Gopro ook leeg😧😧.

Even lunchen dan maar in Italië, lekker Spaghetti Napolitana en een espresso toe.

Via smalle wegen weer terug naar hotel, ketting gesmeerd en even rust voor het diner. Weer een lekker sooepje, bouillon met omelet reepjes, kipspies met gebakken aardappelen, sla en oranje garnering alles weggespoeld met een biertje en als toetje apflelstrüdel mit sahne😁😁 en koffie.

Was weer fijn om op Wespie te stappen na 2 dagen rust en wat ben ik blij met de V-strom wat een genot om daarop te rijden op deze wegen en omgeving.

Tot morgen dan gaat het o.a. richting Lech

1. Inge:
    29 augustus 2023
    Gelukkig dat je weer een rit heb kunnen maken ,
    En ik hoop dat je morgen mischien nog een beetje zon krijgt te zien.
    Slaap lekker.🥰🤗
  2. Ellen:
    29 augustus 2023
    Zo! Dat is weer een gezellig verhaal😃Heerlijk
  3. Astrid:
    29 augustus 2023
    Fijn dat je weer een leuke dag hebt gehad.
    Slaap lekker 😘