31-08 laatste ritje

31 augustus 2023 - Fließ, Oostenrijk

Wat een droevige dag vandaag, alweer het laatste ritje in het motor walhalla, na het ontbijt rond 9u vertrokken voor een rit richting Garmisch- Partenkirchen.

Als eerste de Imschererberg over, ik hen al smalle weggetjes gehad maar deze was wel heel smal en dwars door de bossen, eekhoorntje voor mij de weg over, was net aan het filmen en de opname is gelukt.

Na deze mooie weg richting Garmisch, voor het eerst regenpak aan dat was een tegenvaller, maar na een uurtje kan pak weer uit.

Wat een vergezichten, jammer dat dat nooit op fotos zo mooi uitkomt.

Na Garmisch weer richting Oostenrijk en koffiestop met en wel heel lekkere apfelstrudel mit sahne, hoe vervelend om dit te gaan missen, gelukkig zonnetje op het terras, boven de berg was het toch wel wat frisjes, gelukkig handvatverwarming, ja ik weet het watje.

Na koffie weer richting met de zoveelste wegafsluiting, weer omrijden dus maar dat is geen straf.

Aangekomen bij hotel kettingsmeren, douchen en eten weer eens een Wiener Schnitzel ook dat ga ik missen.

Alles uit de kasten gehaald in de watetdichte zakken gepropt, morgen weer richting huis met een overnachting in Heidenheim aan alle leuke dingen komt een eind, helaas.

Morgen laatste verslag

1. Ellen:
    31 augustus 2023
    Weer een fijne dag! Wat een prachtige omgeving,echt genieten om daar met de motor te rijden en dat met lekkere warme handjes🫣 en dan ook nog zo een overheerlijke appel strüdel🥰. Slaap lekker en fijne dag morgen😘
  2. Inge:
    31 augustus 2023
    Slaap lekker ,mop.
    Ik wens je mooie rit terug naar mij je kind en de hondjes.
    Geniet er nog maar lekker van.😘🤞👋