26-08 rondrit Stelvio

26 augustus 2023 - Ladis, Oostenrijk

Vanochtend 4u wakker door onweer en regen, gelukkig wel weer in slaap gevallen.

Uitgebreid ontbijtje en om 08:15 op pad richting Italië, eerst binnendoor beetje opwarmen voor de Stelviopas, wat een prachtige pas, het walhalla voor motorrijders, de ene haarspeld na de andere, afgewisseld met korte en lange bochten.

M,n kaken dan zeer van de brede glimlach mede veroorzaakt door het fantastische motorweer, niet te warm en niet te koud, daar zag het vanochtend vroeg niet naar uit.

Boven op de Stelvio 1 groot toeristische gebeuren, tientallen winkeltjes met allemaal dezelfde toeristische rotzooi, wel een sticker gekocht van de Stelviopas😊😊.

Na de Stelvio door naar nog meer bochtenplezier, dat zal ik missen wanneer ik weer thuis ben.

Voor 13CHF door de  Munt la Schera tunnel verder de Alpen door weer richting hotel, de laatste 20 minuten regen, met de vele putdeksels ook in de bochten de laatste uitdaging voor vandaag.

Eerst even douchen voor het eten, lekker soepie, kipfilet met champignonsaus, sla en rijst en als toetje appelkruimel taart mit sahne bakkie koffie en B@B kijken.

Of ik morgen ga rijden is nog de vraag, volgens Samuel ( de hoteleigenaar) wordt het morgen maandag heel naar weer met hoeveel veel regen😡😤🤬😠😤,

Tot morgen

1. Ellen:
    26 augustus 2023
    Wat prachtig daar! Snap dat je daar heel blij van wordt. Het weer ziet er idd de aankomende twee dagen heeeeeel slecht uit!
    Met zware regenval met modderstromen tot gevolg. Dus… voorzichtig, het is balen maar moet wel veilig zijn.
  2. Inge:
    26 augustus 2023
    Het ziet er prachig uit,en nee morgen geen ritje.
    Morgen een ideale dag om te rusten,mop.
    Slaap lekker 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
  3. Astrid:
    26 augustus 2023
    Ik sluit mijn aan bij de vorige reacties, lekker uitrusten morgen. Het word echt vreselijk weer
    Slaap lekker voor straks 😘